Skip to content

Presedintele Obama vs. O musca = 1-0

Iunie 20, 2009

Presedintele Obama vs. O musca = 1-0

Dl Barak Obama este un ucigas cu sange rece, dar haideti sa vedem impreuna de ce?

Eu unul sunt impresionat! Am omorat si eu muste pana acum, dar pe niciuna cu mana goala. Noi suntem civilizati, fata de americani. Noi folosim pliciul, nu mana goala, chiar si cand vrem sa aplicam o corectie unei dame, asa cum ne-a invatat proaspatul parlamentar portocaliu, dl Prigoana.

Insa ce imi pare mie ca a fost cu adevarat surprinzator a fost mandria pe care a afisat-o Presedintele american dupa ce a curmat viata plapandei vietati.

Din punctul meu de vedere dansul nu a actionat cu tact.

Acea micuta “fly”( musca) a zburat pentru ultima data. Nimic important pana aici, insa daca ne gandim de cate ori a fost folosit acest cuvant “fly”(zbor) in jurnanele de stiri ale mapamondului care au aratat tragediile avioanelor cazute in ultima perioada, cred ca domnul Presedinte putea evite “lupta”.

No comments yet

Lasă un răspuns

