Skip to content

ULTIMA REPETITIE a lui Michael Jackson, video YouTube, preluare CNN. Calitate video foarte buna!

Iulie 3, 2009

ULTIMA REPETITIE a lui Michael Jackson, video YouTube, preluare CNN. Calitate video foarte buna! Versuri „They Don’t Care About Us”.

Inregistrarea video il arata pe Michael Jackson sanatos, intr-o forma fizica foarte buna si fara urme de nesiguranta la repetitie. Jacko este concentrat la fiecare pas si pregatit pentru spectacol. Aceasta repetitie a avut loc pe data de 23 iunie 2009 si nu prevestea tragedia ce avea sa aibe loc doua zile mai tarziu.
Acest clip provine de la CNN, multumim!
CNN raporteaza ca exista peste 100 de ore de repetitii filmate, deci cautati aici, pe Blog Bazar, pentru noi videoclipuri.
Melodia pe care Megastarul o interpreteaza aici este „They Don’t Care About Us”.

Articole recomandate:

Michael Jackson Video Galerie Video Top Melodii direct din youtube

Michael Jackson Filmul Ascuns cu Parul in Flacari in Reclama la Pepsi 1984

Michael Jackson Biografie in Imagini Video si Text Video cu Biografia Completa din Youtube

Blog Bazar

25 comentarii leave one →
  1. August 14, 2009 8:03 pm

    michael te iubim si nu o sa te uitam niciodata

  2. Septembrie 9, 2009 2:55 pm

    michael te iubim.Esti o legenda vie care va trai mereu in sufletele nboaste si ale generatiilor urmatoare

  3. SILVIA permalink
    Septembrie 26, 2009 8:34 am

    desi am varsta lui an fost si raman un fan..imi reamintesc acel super spectacol din Buc ..unic din toate punctele de vedere…pacat..va ramane mereu viu pentru mine

  4. Octombrie 14, 2009 12:56 pm

    doamne ,n-o sa uitam niciodata,michael esti in sufletul meu,vei trai acolo vesnic,fericit fara suferinta,multumim pentru ca ai vrut sa schimbi lumea asta grotesc,pe una mai frumos.

  5. sandu culcer permalink
    Octombrie 31, 2009 10:39 pm

    imi pare bine ca a crapat.nu a mai apucat sa-si tina concertele!imi pare bine ca i-a ars parul la reclama aia de la pepsi.ce bine ca a suferit!

  6. Ghincea Marius permalink
    Noiembrie 3, 2009 5:03 pm

    Super. Un artist desavarsit.

  7. drage permalink
    Noiembrie 7, 2009 8:47 pm

    pentru sandu culcer:vine si randul tau sa crapi nu-ti fa griji…dar felul in care vei muri poate fi mai drastic decat la michael,asa ca nu mai judeca pe altii…

  8. Noiembrie 11, 2009 5:37 pm

    va rog nu ii mai spuneti ”jacko”fiindca nu ii placea,daca nu scrieti mai frumos despre el mai bine nu mai scrieti,iar tu culcer ulcer ai grija,mancate-ar gaia

  9. Decembrie 15, 2009 9:22 pm

    mike esti dragostea mea un idol , un ingeras frumos. ptr mine mike a fost idolul meu favorit. i love you.

  10. INISOR permalink
    Ianuarie 26, 2010 12:42 am

    mai culcer ulcer esti……. si iti doresc sa-ti iasa toata rautatea pe nas!

  11. anca permalink
    Ianuarie 28, 2010 8:08 pm

    s-ar putea si fara comentarii dar este bine sa spunem cat il iubim si il apreciem si acum chiar mai mult decat inainte. Bine ca macar in 2010 unii il descopera.

  12. iany permalink
    Februarie 28, 2010 10:33 pm

    MICHAEL JACKSON unic! bun, talentat frumos , desavarsit ca artist si nu numai .Dumnezeu trimite din cand in cand cate un inger pe pamant si noi nu stim cum sa-l trimitem inapoi la EL Odihneste-te in pace Michael ! NIMENI NICIODATA NU O SA TE UITE !

  13. iany permalink
    Februarie 28, 2010 10:37 pm

    De ce?

  14. Katya permalink
    Martie 28, 2010 1:34 am

    Am 10 ani,si sunt fan Michael Jackson de la 6 ani!Il iubesc foarte mult!Pe date de 25 iunie,cand am aflat ca a murit Michael miai cazut sticla de suc din mana,si am inceput sa plang!MJ este iolul meu,si chiar daca cea mai buna prietne a mea nu ii place Mj,tot o sa imi placa!As putea renunta la ce mai buna prietena pentru Michael!Vreau sa va mai spun ca am si o colectie de ziare cu MICHAEL JACKSON,si nu o sa o arunc nici odata!TE IUBESC MICHAL JACKSON SI TE VOI IUBI MEREU!TE IUBESC!

  15. Katy permalink
    Martie 28, 2010 2:44 pm

    MICHAEL NU TE VOM UITA NICI O DATA!MICHAEL VA RAMENE MEREU REGELE MUZICII POP!CAND ASCULT MUZICA LUI MA SIMT ASA DE FERICITA!TE IUBESC MICHAEL SI TE VOI IUBI MEREU!TE IUBESC!

  16. bianca permalink
    Aprilie 12, 2010 5:25 pm

    nu vreau sa ma cert cu tine(sandu culcer sau cum o mai fi) dar dumnezeu va avea grija de tine , nu pari chiar genul de oameni care il iubesc mai mult pe Michael fata de ei dar tu,din ce concluzie am tras in comparatie cu faptul ca ai intrat pe un site cu Michael Jackson,da-mi dreptate ca putin acolo ,in adancul inimii tale tu adori dansul si melodiile sale. pentru toti ceilalti le admir respectul si bunatatea lor pentru ca au inteles ca un care iubeste atat de mult copii nu poate face lucruri rele

  17. bianca permalink
    Aprilie 12, 2010 5:27 pm

    poate ca nu cunosc unii oameni dar sunt un om prea bun pentru cei ce sunt rai dar lumea intelege gresit………imi cer scuze daca am suparat pe cineva………….

  18. bianca permalink
    Aprilie 12, 2010 5:32 pm

    anca,vreau sa-ti spun ceva.tu mentionezi in cuvintele tale ,,ptr mine mike a fost idolul meu favorit”.el nu a disparut din inima ta ,e acolo cu tine.excelente pentru modul de exprimare lui iany

  19. katya permalink
    Mai 1, 2010 9:31 am

    STIATI CA MAI ESTE UN PIC SI MICHAEL VA IMPLINI UN AN DE LA MOARTEA SA???

  20. andy permalink
    Iunie 24, 2010 9:36 pm

    i love you for always and who dont know how about he speaks he should shut uppppppppppp Michael is a true legend:X:X

  21. katya permalink
    Iunie 28, 2010 3:59 pm

    MICHAEL JACKSON ESTE CEL MAI TARE CANTARET!EU AM APUICAT SA IL CUNOSC SI MAI ALES PE COPIII LUI!!!!!FRAERILOR!

  22. katya permalink
    Iunie 28, 2010 4:00 pm

    MICHAEL JACKSON ESTE CEL MAI TARE CANTARET!EU AM APUICAT SA IL CUNOSC SI MAI ALES PE COPIII LUI!!!!!

  23. Alex permalink
    Iunie 30, 2010 1:57 pm

    Pacat ca nu am fost fan de la inceput nici acum nu e tarziu. Michael a fost si va ramane The King Of Pop si imi pare foarte rau ca niste gunoaie ca sandu culcer vorbesc asa despre el. Sa dea Dumnezeu ca el sa aiba parte de o moarte mult mai dureroasa decat Michael

Trackbacks

  1. Fan Michael : “MESAJ PENTRU PACE, DRAGOSTE SI IERTARE… / Message for PEACE, LOVE AND FORGIVENESS « BlogBazar
  2. MICHAEL JACKSON : VIDEO (Galerie Video). Top Melodii direct din YouTube, Videoclipuri Online « BlogBazar

Lasă un răspuns

