Skip to content

Bancul zilei: Copilul optimist si copilul pesimist! Din colectia „Doar Bancuri Bune” 2009!

August 2, 2009

ponei-care-rade-banc-optimist-pesimistCopilul optimist si copilul pesimist primesc cadouri de Craciun.

Copilul pesimist primeste un super trenulet electric, iar copilul optimist primeste… o balega!

Cei doi se intalnesc si copilul optimist il intreaba pe pesimist:

-Ce ai primit de Craciun???!!!!

Pesimistul: -Bai, eu am primit un trenulet electric. O hardughie, e intins in camera mea, ocupa mult spatiu, sigur o sa ma impiedic intr-o zi de el si o sa-mi sparg capul. In plus de asta sigur asta consuma si mult, o sa ne omoare la intretinere si fiind de ultima generatie, prostia asta sigur a costat mult… la naiba cu el. Dar tu? Tu ce ai primit?

Optimistul: Euu… eu am primit un ponei… dar nu il gasesc mai, fir-ar al naibii !!!!

No comments yet

Lasă un răspuns

