Skip to content

VIDEO : 10 Replici Serioase pentru o Situatie Amuzanta? Prins in „flagrant” cu amanta!

August 24, 2009

10 replici pe care NU trebuie sa le folosesti daca esti prins in „flagrant”:

1. Draga mea… nu este ceea ce crezi, este mult bine de atat!

2. AAA… ce bine ca ai sosit! Sandra imi spunea ca vrea un „menage a trois”.

3. Haaa… uite ce am gasit in patul nostru!

4. Te uiti la amanta si zici: Cine eeeesti???!!!

5. Te uiti la iubita si zici: Ea m-a fortat!!!

6. Relaxeaza-te iubito, am platit-o din banii mei!

7. Te uiti la iubita si zici: Cine eeesti tu???!!!

8. Nu va impacientati fetelor, am destul pentru amandoua!

9. Voi doua… semanati mult!

10. Iubito, inca nu ti-am spus? Sunt „sex tester” acum!

No comments yet

Lasă un răspuns

